دوره آموزشی PLC و HMI دلتا

دوره مقدماتی PLC و HMI دلتا
آشنایی با مدل های مختلف PLC دلتا و کارت های اکسپنشن , انواع ورودی ها و خروجی های آنالوگ و دیجیتال , آموزش نحوه سیم بندی ورودی ها و خروجی های PLC و کارت های اکسپنشن .آشنایی با محیط برنامه نویسی نرم افزارهای WPLSoft و ISPSoft در PLC دلتا .
شروع برنامه نویسی به طور عملی و حل مثال های متنوع مطابق با مدارهای ساده فرمان و تست عملی برنامه نوشته شده با استفاده از دموهای آموزشی جهت آشنایی با دستورات پایه و کنتاکت های باز و بسته .
آموزش نحوه تست و شبیه سازی برنامه PLC به صورت آفلاین و آنلاین .
ارایه تمرین آموزشی به کارآموز و دریافت پاسخ های آن در جلسه بعد.  
آموزش دستور کانتر و حل مثال های کاربردی .معرفی کلیه فلگ ها و رجیسترهای مختلف در PLC دلتا. آموزش دستور تایمر و حل مثال های کاربردی .ارایه تمرین آموزشی به کارآموز و دریافت پاسخ های آن در جلسه بعد.  
آموزش دستورات مقایسه کننده و حل مثال های متنوع .آشنایی با مفهوم مانیتورینگ , کاربردهای HMI در پروژه های صنعتی و پورت های ارتباطی HMI .آ
شنایی با محیط نرم افزار DOPSoft و کلیه المان های نرم افزار و نحوه ارتباط HMI و PLC حل نمونه برنامه کاربردی و تست آن همراه PLC و HMI به صورت آفلاین و آنلاین .  
آموزش نحوه نمایش دیتاها در HMI و کلیه المان پرکاربرد ونحوه ایجاد صفحه جدید و ساب اسکرین ها.آموزش نحوه آلارم نویسی در HMI دلتا .آموزش دستورات ریاضی و محاسباتی نظیر جمع , ضرب , تقسیم و … و آموزش محاسبات اعشاری در PLC و HMI .آشنایی با کارت های اکسپنشن دیجیتال و نحوه سیم بندی ورودی و خروجی ها و برنامه نویسی جهت کار با کارت های مذکور .
دوره پیشرفته PLC و HMI دلتا
آشنایی با کارت های اکسپنشن دیجیتال و آنالوگ و نحوه سیم بندی ورودی و خروجی ها .آشنایی با سنسورهای دما و سنسورهای فشار و سایر موارد پرکاربرد در صنعت .آموزش نحوه تنظیم کارت های آنالوگ و خواندن مقادیر آنالوگ ولتاژی و جریانی از کانال های ورودی آنالوگآموزش نحوه رسم گراف و جدول در HMI , نمونه برداری و ذخیره سازی دیتاها .ارایه تمرین آموزشی به کارآموز و دریافت پاسخ های آن در جلسه بعد.  
آموزش نحوه تنظیم کانال های خروجی کارت های آنالوگ و آشنایی با کاربردهای آن .آموزش دستور اسکیل و استفاده از آن به همراه مثال های کاربردی .آموزش دستورات ساعت و تاریخ PLC .آموزش ماکرونویسی در HMI دلتا همراه با مثال .آموزش نحوه انیمیشن سازی و ایجاد کیبورد در HMI .ارایه تمرین آموزشی به کارآموز و دریافت پاسخ های آن در جلسه بعد.  
آشنایی با سنسور انکدر و نحوه اتصال آن به ورودی های PLC .آموزش نحوه برنامه نویسی جهت خواندن پالس های انکدر با استفاده از دستورات کانتر .آشنایی با دستورات وقفه به طور سخت افزاری ونرم افزاری و ساب روتین ها .حل مثال های کاربردی و آشنایی با کاربرد انکدر در صنعت .  
آشنایی با دستورات تولید پالس برای کنترل سرعت و موقعیت سرو نظیر DDRVI , DDRVA , DPLSY و … و کاربردهای آن در صنعت و راه اندازی سرو و استپر موتور با استفاده از PLC ترانزیستوری  .آموزش نحوه پسورد گذاری در PLC و HMI دلتا .آشنایی با سنسور لودسل و آموزش نحوه کار با کارت های لودسل دلتا .نحوه قفل شدن آیکون ها در HMI و پنهان سازی آن ها .

 

درباره‌ admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *